Sunday, February 11, 2024

I Used to be Young.

"Caterpillar in the tree

How you wonder who you'll be

Can't go far but you can always dream

Wish you may and wish you might

Don't you worry, hold in tight

I promise you, there will come a day

Butterfly, fly away"


I recently saw Miley Cyrus winning a Grammy for Record of the Year

The song was catchy, "Flowers" it was titled. 

If one would dig deeper into its meaning, one would even feel like it was written for her ex-husband, Liam Hemsworth. දැන් කෙනෙක්ට හිතෙන්නේ පුලුවන් , I am one of those people who keeps up with celebrity gossip. Well, sad news. No! 

So Why am I writing this?

Hannah Montana! Remember? 2009/10! මම මේ කියන කතාව 1987-1997 වගේ ඉපදුන සෙට් එකට Nostalgic feeling එකක් වේවි.

ඒ දවස් වල මම O.L ඉවර වෙලා internet එකේ Films, Music explore කරන කාලේ. YouTube එක ඒ දවස් වල අද තරම් hit වෙලා තිබ්බේ නැහැ, තෝරලා බලන්න තරම් Netflix වගේ දේවල් තිබ්බේ නැහැ. අපි පදිංචි වෙලා හිටියේ torrent වල. 

Internet කියන දේ හැම ගෙදරකටම තිබුනු වරප්‍රසාදයක් නෙමෙයි. Computer වුනත් හැමෝටම තිබ්බ දෙයක් නෙමෙයි. Internet එකයි, Computer එකයි දෙකම තිබ්බත්, ADSL unlimited connection එකක් තිබ්බේ කලාතුරකින් ගෙදරකට. ඉතින් කවුරු හරි කෙනෙක් බාන film, music, games, වැල  එතනින් එහාට distribute වුනේ DVD වල හරි 2/4GB pen වල. ඔහොම බෙදා ගනිපු ගොඩාක් දේවල් අතරේ අමතක නොවෙන film එකක් තමයි Hannah Montana කියන්නේ. 

Yes! Yes! I know its a girly movie! duh! But did we have a such concept back then? Hannah Montana කියන්නේ මහ ලොකු plot එකක් තියෙන, 'අනර්ඝ' ගණයේ සිනමා කෘතියක් නෙමෙයි. Simple movie එකක්. But it DID MAKE US HAPPY.   අපේ පොඩි වයසට එතන ඉගෙනගන්න තරම් දේවල් ටිකක් තිබ්බා. නිහතමානිකම, පොලවේ පය ගහල ඉන්න ඕනේ කියන එක, උත්සාහය, යාලුකම් සහ බැඳීම්. Most importantly TO DREAM! I dont know, but thats how I felt at least. 

මේ නිර්මාණයේ උසස්, පහත් බව කොහොම වුනත්, මේක බැලුවත් නැතත්, පාරට බැස්සම හැමතැනම Hannah හිටපු කාලෙකුත් තිබ්බා. Day card, Files, Stickers, Posters, T-shirts and what not.  බලපු නැති කෙනෙක් වුනත් මොකක්ද මේ සීන් එක කියල බලන්න හිතෙන තරමටම හැමතැනම Hannah Montana. (Also High School Musical, WWE and few other different things. But well this is about Hannah, this is about Miley.) 

So What about her now?

2010 Hannah Montana බලද්දි, මට වයස අවුරුදු 16යි. Miley Cyrus අපිට වඩා අවුරුද්දක් තමයි වැඩිමල්. She was born in the land of opportunities, The United States. I was born in Well! Sri Lanka. අපේ ලෝක ගොඩක් වෙනස්. (It is almost funny to do that comparison) ඒත් එකම වයසේ අය විදියට අපේ ජිවිත පරිච්ඡෙද ගලාගෙන යන්නේ ගොඩාක් සමාන විදියට. Miley ව ලෝකයක් දන්නවා, මේක කියවන ඔබ සහ මාව දන්නේ අල්ප පිරිසක්. ඔබගේත් මගෙත් මුලු ධනයේ එකතුව බොහෝ විට ඇගේ තනි ධනස්කන්ධයට කිට්ටුවත් නොවනු ඇත. ඒත් එයාගේ නිර්මාණ, at one point or another අපේ ජිවිත වලටත් කතා කරා. එහෙම මුලින්ම මට දැනුන සින්දුව තමයි The Climb!

"I can almost see it

That dream I'm dreamin', but

There's a voice inside my head saying

"You'll never reach it"

Every step I'm taking

Every move I make feels

Lost with no direction

My faith is shaken

I, I gotta keep trying

I gotta keep my head held high"

එතකොට A.L වලට maths කරන්න පටන් අරන්. ජිවිතේ හා හා පුරා කියල ආදරේ කරන්න ගත්තු කෙල්ලත් පොල්ලක් තියලා. වටේ කොච්චර යාලුවෝ හිටියත් ජිවිතේ 'තනිකමක්' කියලා මුලින්ම දැනෙන්න ගන්නේ එතකොට. ඒ වුනාට ඒ දැනෙන හැඟීමට කියන්නේ තනිකම කියලවත් නොදන්න වයසක්. ඒක වහගන්නේ මේ සින්දු වලින්. මේ සින්දු අපිට දැනුන, ඒත් නොතේරුන හැඟීම් වලට වචන දුන්නා, තේරුමක් සහ melody එකක් දුන්නා. එතකොට ඒ දැනුන, නොතේරුන හැඟීම් manage කරගන්න ලේසි වුනා.

"Don't you know?

You can change your hair, and you can change your clothes

You can change your mind, that's just the way it goes

You can say "goodbye, " and you can say "hello"

But you'll always find your way back home

Ha! Your best friends, your little hometown

Are waiting up wherever you go now

You know that you can always turn around"

Hannah Montana සින්දු සෙට් (Butterfly fly away, The Climb, you'll always find your way back home) එකේ ඉදලා, 

Party in the USA,

When I look at you,

Disney's Friends For Change - Send It On වගේ සින්දු එක්ක, Miley එක්ක අපිත් ලොකු වුනා. ගෙවල් දාල අපේම අනාගත හීන වෙනුවෙන් කොලඹ ආවා. තනියෙන් ජීවිත් වෙන්න පටන් ගත්තා. ඉස්සරට තිබුනු අර සැහැල්ලු ජිවිතය ටික ටික අපෙන් ඈත් වුනා. Miley එයාගේ ජිවිතේ ජීවත් වුනා, අපි අපේ ජිවිතේ ජිවත් වුනා. Miley Cyrus, Torrents, DVD අපිට අමතක වුනා. ඉස්සර යාලුවෝ එක්ක බෙදාගෙන රස වින්ද දේවල්, කතා කරපු දේවල් වෙනුවට assignments, presentations, exams, jobs replace වුනා.

ඔන්න එකපාර ආයේ Miley Cyrus එනවා අපේ තිර වලට. 

"I came in like a wrecking ball *You dont say*

I never hit so hard in love

All I wanted was to break your walls

All you ever did was wreck me

Yeah, you, you wreck me"

Miley එහෙම කියද්දි, අපේ ජිවිත wreck කරපු අයත් අපිව දාල ගිහින් තිබ්බා. අපි ආයේ Miley එක්ක ටික කාලයක් හිටියා. Miley

"This world can hurt you

It cuts you deep and leaves a scar

Things fall apart, but nothing breaks like a heart"

කියලා කියද්දී අපිටත් ඒක දැනුනා. අපි ඉන්න සමාජ තල, අපේ අත්දැකීම් එකිනෙකට වෙනස් වුනාට අපි හැමෝම සමාජය ටික ටික තේරුම් ගත්තා. Miley වගේම, මගේ අත් දෙකෙත් tattoo ප්‍රමාණය වැඩි වුනා. කාලෙකට කලින් මෙහෙම හිටපු ගෑනු ලමයා, 

- 2010
මෙහෙම පරිවර්තනය වුනා.



අපි හිතුවා Miley ගේ career එක මෙතනින් ඉවරයි, Hannah Montana තමයි එයාගේ Peak එක කියල. මේ අවට කාලයේදීම මමත් හිතුවා මගේ ජිවිතෙත් මෙතනින් ඉවරයි කියලා. මේක කියවන උබටත් එහෙම කාලයක් තියෙන්න ඇති. 

"The truth is bulletproof, there's no fooling you

I don't dress the same

Me and who you say I was yesterday

Have gone our separate ways...

I know I used to be crazy

I know I used to be fun

You say I used to be wild

I say I used to be young

You tell me time has done changed me

That's fine, I've had a good run"


ඒත් ගිය සතියේ Miley එයාගේ පලවෙනි Grammy Award එක ගත්තා (After 8 nominations). Grammy එකක් කියන්නේ music කරන කෙනෙක්ට ගන්න තියෙන ඉහලම සම්මානයක් විදියට තමයි ලෝකය මේ වෙද්දි සලකන්නේ. මම පෞද්ගලිකව Mileyගේ fan කෙනෙක් නෙමෙයි. ඒත් එයාගේ Grammy Performance එකේ modification එකත් එක්ක එන body language එක made me write this. 
(Asterisk ඇතුලේ තියෙන්නේ modifications to lyrics. කැමති කෙනෙක්ට බලන්න link එකත් පහල තියෙනවා.)

I didn't wanna leave you *but I had to*
I didn't wanna fight *but we did*
Started to cry, but then remembered I
*just won my first Grammy*

 කියල පිස්සෙක් වගේ නටද්දි, අපිටත් ඒ සතුට දැනුනා! පිට කවරේ වෙනස් වුනාට, ඇඳුම වෙනස් වුනාට, 2009 හිටපු Hannah ව අපි ආයේ දැක්කා. 

මේ වෙද්දි උබේ ජිවිතේ හීනත් බොඳ වෙලා වගේ ගිහින් නම් ආයේ උබට උබව මතක් කරගන්න මේක උපකාරයක් වේවා! Miley වගේ උබේ හීනත් සැබෑ වෙලා නම් ජයින් ජයිම වීවා! *Asanka Priyamantha Peries*

Miley Cyrus - Flowers l Live Performance at Grammy Awards 2024 (youtube.com)




"Butterfly, fly away, butterfly, fly away

Flap your wings, now you can't stay

Take those dreams and make them all come true"

No comments:

ගුරු පරිච්චේදය

ගුරුවරුන් අපගේ ජිවිතයේ ලොකු role එකක් කරනා පිරිසක් ලෙස මා තුල පෞද්ගලික මතයක් පවතී. එයට ඔබ එකඟ විය හෝ නොවිය හැකිය. නමුත් මා ජිවිතයේ පසුපස හැර...